پول درآوردن از اینترنت

شاید شما هم به دنبال راهی برای پول درآوردن هستید ولی با اطمینان میگویم شما هم ، مانند روزهایی که من گذرانده ام دچار سردرگمی هستید .

من امین لطفی مدیرعامل کمپانی رسانه امین امروز در مورد رازهایی صحبت میکنم که شما با دانستن آن میتوانید به راحتی نتیجه بگیرید که میتوانید از اینترنت درآمد داشته باشید یا نه و به شما راههای تضمینی درآمد زایی از اینترنت را خواهم گفت .

پس با این حال نگران پول درآوردن و سردرگمی های آن نباشید امروز در این مقاله سعی خواهیم کرد آن ها را حل کنیم البته با موضوعاتی که تا به حال در هیچ جا بیان نشده است و کاملا رازگونه باقی مانده .

پس همراه من باشید 🙂

پول درآوردن از اینترنت چگونه است ؟

در این مقاله همانطور که گفتم در مورد پولدارشدن از اینترنت به رازهایی اشاره میکنم که در هیچ جا گفته نشده است اما قبل از آن به شکل کوتاه و جذابی میخواهم بگویم که پول درآوردن از اینترنت چگونه میتواند اتفاق بیفتد که در کل خود من به سه بخش کلی تقسیم میکنم که به شکل زیر هستند :

  • کار اینترنتی داشته باشید
  • خدمات ارائه دهید
  • فرشگاه اینترنتی داشته باشید

شاید از قبل با این سه دسته بندی آشنا بودید یا نه ولی در هر حال من کمی درباره هر کدام از این روش های پول درآودن از اینترنت توضیح خواهم داد البته به شکلی که حوصله شما هم سر نرود .

کار اینترنتی داشته باشید

داشتن کار اینترنتی به این معناست که شما شغلی دارید که اگر اینترنت نباشد شما نمیتوانید آن را انجام دهید البته منظورم شغل هایی است که به شکل مستقیم ارتباط ۱۰۰% با اینترنت دارند مثل :

  • خرید و فروش آنلاین سهام بورس
  • خرید و فروش برابری ارزی در فارکس
  • فریلنسری و آزاد کاری برای وب سایت ها
  •  و خیلی موارد دیگر

به شکل ساده باید بگویم داشتن کار اینترنتی به این معناست که شما تخصص هایی دارید که صاحبین کسب و کار اینترنتی میتوانند از شما در کسب و کار خود استفاده کنند و این به این معناست که شما خودتان وب سایتی ندارید که کسب و کار اینترنتی داشته باشید .

خدمات ارائه دهید

ارائه دادن خدمات اینترنتی هم یکی از روش های پول درآوردن از اینترنت است در واقع شما در این حالت در یکی از پلتفرم های اینترنتی مثل : اسنپ ، ایسام ، آچاره و…ثبت نام میکنید و خدماتی که میتوانید را ارائه میدهید این خدمات میتوانید از رانندگی اتومبیل باشد تا نظافت منزل .

فروشگاه اینترنتی داشته باشید

داشتن فرشگاه اینترنتی در فضای وب هم به این معناست که شما میتوانید با تامین کنندگانی وارد مذاکره شوید و محصولات فیزیکی آن ها را بفروش برسانید در این حالت باید برای خود وبسایتی داشته باشید تا در آن بتوانید فروش را انجام دهید .

اما….

یک نکته بسیار مهم که باید به آن توجه کنید :

تمامی دسته بندی کسب و کارهای اینترنتی فقط این مواردی نیستند که گفتم در واقع مواردی که در بالا گفتم دسته بندی هایی است که در میان عامه مردم که در مورد این حوزه اطلاعات کمی دارند ، گفته میشود .

در واقع شما با فروختن صدای ضبظ شده خودتان نیز در اینترنت میتوانید درآمد و کسب و کار اینترنتی داشته باشید یا با ضبط فیلم از خودتان هم میتوانید به درآمد برسید یا با ارائه ایده جدیدی میتوانید به درآمدها میلیاردی برسید پس موارد بالا فقط نگاهی بود از زاویه دید عامه مردم که میخواهیم پرده از رازهایی بردارم که به عامه مردم گفته نشده است و باعث شده تا آنها دچار سردرگمی بشوند .

چگونه این رازها را پیدا کردم ؟

من امین لطفی که چند ده هزار کاربر رسانه امین من را میشناسد اما برای کسانی که من را نمیشناسد باید بگویم که من بنیانگذار این کمپانی هستم که شما این مقاله را داخل سایتش ( رسانه امین ) میخوانید علاوه بر این سال ها در حوزه استارت آپ و کسب و کارهای اینترنتی فعالیت داشتم و تخصص اصلی من بازاریابی است هم بنیانگذار چند استارت آپ بودم و عضو انجمن بازاریابی آمریکا هستم همه این ها هم نتیجه تلاش در زمینه ای بودم که عاشقش بودم و هستم یعنی : بازاریابی

 

بدون درد سر بگویم که چگونه این رازهای ناگفته را پیدا کردم :

جواب ساده است چند سال در این حوزه بودم و حرفهایی شنیدم که بعدها خلافش ثابت شد ، چیزهایی شنیدم که پایه های دروغ و درآمد زایی ویکندها و میتاپ و دورهمی های استارت آپی و منتورهاست ( اگر این کلمات برای شما نا آشناست کمی با حوزه استارت آپ فاصله دارید که البته با سرچ تمامی این کلمات در گوگل متوجه میشوید )

و این جمله بزرگان را همیشه در یاد داشته باشیم که :

همیشه چیزی که میبینم دقیقا همان چیزی نیست که متوجه میشویم

یعنی چیزی که میبینیم دقیقا همان چیزی نیست که میبینیم (خواستم بیام درست کنم بدتر زدم فلسفی تر کردم 🙂 ) به هرحال شما هم متوجه شدید منظور من چیست .

اما بی سر و صدا و سریع بریم سراغ رازهای پول درآوردن از اینترنت که هیچ وقت نه به شما میگویند و نه به شما خواهند گفت .

چهار راز پول درآودن از اینترنت

راز اول

برای پول در آوردن از اینترنت باید بعضی چیزها را داشته باشید

در میان عموم مردم حرفی بسیار گفته شده وجود دارد که اینترنت راحت ترین راه پول درآوردن است ولی این چنین نیست شما برای رسیدن به درآمد اینترنتی به برخی چیزها نیاز دارید مثل :

  • تسلط به اینترنت و کامپیوتر و زبان
  • اطلاعات و دانش کافی در این زمینه
  • آشنایی متوسط با بازاریابی اصولی
  • آشنایی با انواع مدل درآمدی یک سکب و کار
  • و از همه مهمتر : داشتن دیدگاه نسبت به بازار موجود

پس این راز را بدانید که شما برای پول درآوردن از اینترنت نیاز به برخی چیزها دارید و اینگونه نیست که بدون آشنایی و بدون امکانات بتوانید به درآمد میلیاردی برسید .

راز دوم

اگر پول درآوردن از اینترنت را بلد باشید شما یک بیزینس‌مَن خواهید شد

اما وقتی شما یاد گرفتیتد که چگونه میتوانید به درآمد زایی برسید و به خوبی آموختید که چه جیزی باید ارائه دهید به راحتی میتوانید تبدیل به یک بیزینس مَن شوید و کسب و کار اینترنتی خود را راه اندازی کنید و به اداره کردن آن مشغول شوید این مورد وقتی اتفاق خواهد افتاد که شما تخصص کافی داشته باشید و همچین استعداد بودن در این حوزه در شما باشد .

پس این راز را بدانید که حوزه اینترنت حوزه ای است که میتوانید با آن به نتایج دلخواه خودتان برسید ولی باید به مرور تخصص لازم را بدست بیاورید .

اقتصاد مبنی بر کسب و کارهای اینترنتی ، اقتصاد نتیجه محور است نه زمان محور شما هر چقدر متخصص تر باشید نتایج گران تری میتوانی بدست بیاورید

راز سوم

برای پول درآوردن از اینترنت آماده روزهای سخت و درآمد خوب باشید

درآمد زایی از اینترنت مستلزم این است که شما روزهای طاقت فرسایی را پشت سر بگذارید اما پاداش این روزهای سخت چیزی به جز ثروت و رفاه نخواهد بود و باید خودتان را به هر دو روی سکه آمده کنید یعنی هم برای تلخی شروع و هم برای شیرینی پایان .

پس این راز را بدانید که شما برای رسیدن به درآمد اینترنتی نیاز به زمان مشخص و تعریف شده ای دارید مانند هر کسب و کار دیگری و حرف عموم را باور نکنید که در دو هفته میتوانید به درآمدهای میلیونی از اینترنت برسید .

راز چهارم

اینترنت جای جدی است ، پس میتوانید آینده خود را روی آن بنا کنید

اینترنت و کسب و کارهای اینترنتی کلا حوزه‌ای جدی است که شما به کمک آن میتوانید به درآمدهای زیبایی برسید و بطوری آینده خود را میتوانید روی این کسب و کارها بنا کنید .

پس این راز را بدانید که اینترنت حوزه‌ای جدی است مانند تمامی کسب و کارهای دیگر و این حرف عموم را فراموش کنید که اینترنت جای بچه بازی است و نمیتوان در آن به درآمد پایدار رسید .

یک نکته مهم دیگر 🙂

اگر حوزه اینترنت یعنی این که من وب سایتی داشته باشم و کسب و کار خودم را راه اندازی کنم و از طرفی هم این حوزه ، جایی بسیار جدی برای درآمد زایی است به نظر شما یک فرصت استثنایی نیست ؟

جواب ساده است ، شما هم اکنون با یک فرصت استثنایی آشنا شده اید که میتوانید با شروع فعالیت خود در این حوزه به شکل اصولی به موفقیت های خوبی برسید به همین دلیل در ادامه میخواهم چند راه تضمینی را با شما در میان بگذارم .

راههای تضمینی پول درآوردن از اینترنت

همانطور که شما هم میدانید هر چیزی راهی دارد که حوزه اینترنت هم از آن مستثنا نیست .

بطور کلی رسیدن به درآمد زایی از اینترنت دارای سه بخش است که شما با طی نمودن این سه بخش میتوانید به راحتی صاحب درآمد اینترنتی و شوید بطوری که آینده خود را تضمین کنید که این سه بخش به ترتیب هستند :

  • تسلط ها را بدست بیاورید
  • چیزی برای ارائه پیدا کنید
  • بستر ارائه را درست کنید

این سه بخش را باز به شکل جمع و جوری به شما توضیح خواهم داد .

تسلط ها را بدست بیاورید

همانطور که در راز اول گفتیم شما نیاز دارید که به برخی چیزها تسلط داشته باشید تا بتوانید کسب و کار اینترنتی خود را راه اندازی کنید و بسیار طبیعی است که اگرشما تسلط های گفته شده را بدست بیاورید و با انواع مدل کد نویسی و سیستم های مدیریت محتوا نیز اشنا شوید به راحتی توانسته اید قدم های اول را طی کنید.

چیزی برای ارائه پیدا کنید

یکی از مشکلات جامعی که من در مشاوره های خودم پیدا کردم این بود که دوستان عزیزی که علاقه به راه اندازی کسب و کار اینرنتی دارند نمیدانند که چه چیزی باید ارائه کنند که باید بگویم راه ها و روش های مختلفی وجود دارد که شما با کمک آن میتوانید پیدا کنید که چیزی میتوانید ارائه دهید و چه چیزی را ارائه دهید، بسیار سود میکند ؟

بستر ارائه را آماده کنید

بعد این که دو قدم قبلی را طی کردید باید به این فکر کنید کجا محصول یا خدمات خود را باید ارائه دهید که برای این کار شما میتوانید وب سایتی برای خود راه اندازی کنید یا از سرویس های اماده که دارای کمی هزینه هستند استفاده کنید .

سخن پایانی

در هر صورت رسیدن به هر هدفی امکان پذیر است به شرط آن که صاحب آن هدف بداند که دقیقا چه چیزی میخواهد ما در این مقاله یاد گرفتیم که چگونه میتوانیم از حرف عموم مردم جدا شویم و راه خودمان را برای پول درآودن انتخاب کنیم و همین طور متوجه شدیم که چگونه میتوانیم از اینترنت به درآمدزایی برسیم .

با این حال اگر تصمیم شما درآمد زایی از اینترنت است رسانه امین همراه شماست تا کمک کند به این هدف برسید .