بهترین پروفایل اینستاگرام

شما باید بهترین پروفایل اینستاگرام را داشته باید چرا که اگر از اینستاگرام برای برند سازی، تبلیغات و یا کسب درآمد از اینستاگرام استفاده میکنید پروفایل شما اولین چیزی هست که دیده میشه.

پس باید نکاتی رو رعایت کنید و کارهایی رو انجام بدین تا پروفایل شما تبدیل به بهترین حالت خودش بشه.

من خیلی از کسایی رو میبینم که کسب و کارشون از اینستاگرام هست ولی متاسفانه زیاد روی پروفایلشون حساس نیستن و بهش دقت نمیکنن.

عزیزان توجه داشته باشید که پروفایل اینستاگرام شما ویترین شما هست پس باید به بهترین نحو چیده بشه.

تا آخر مقاله با ما همراه باشید تا ببینید که چطور باید بهترین پروفایل اینستاگرام را داشته باشیم.

نکات مهم برای بهتر شدن پروفایل

1-عکس پروفایل اینستاگرام

اهمیت عکس پروفایل اینستاگرام
اهمیت عکس پروفایل اینستاگرام

اولین چیزی که افراد با ورود به پیج اینستاگرام شما اونرو میبینن عکس پروفایل شما هست.

اگر که میخواهید به صورت حرفه ای کار کنید باید به این مورد خیلی توجه داشته باشد.باید ببینید که موضوع پیج شما چیست؟

آیا یه پیج شخصیه یا نه یه پیج فان هست و یا اینکه شما میخواهید برای یه موضوع برند سازی کنید.

اگر پیج اینستاگرام شما فان هست عکسی که دارین میزارین باید مرتبط با موضوع فان باشه و اگر که میخواین محصولی رو بفروشین باید به گونه ای باشه که در نگاه اول هم کاربر رو جذب کنه و هم اینکه اعتماد سازی بکنه.

و یا اگر برای برند سازی شرکتتون میخواهید توی اینستاگرام فعالیت بکنید لوگوی شرکتتون میتونه بهترین انتخاب باشه.البته یک لوگوی با کیفیت.

و مورد دیگه اینکه عکس باید کیفیت خیلی زیادی داشته باشه.کیفیت عکس پروفایل شما برای بهتر شدن پروفایل اینستاگرام شما خیلی اهمیت داره.

حتی اگر امکانش هست برای گرفتن عکس به یک آتلیه برین و یا از یه عکاس بخواهید که برای عکاسی بیاد تا بهترین عکس رو از شما و یا محصولتون بگیره.

نگران هزینش نباشید چون اگر اینکار رو درست انجام بدین چندین برابر هزینه ای که میکنید برای شما سود خواهد داشته.

ربات افزایش فالوورهای اینستاگرام بصورت تضمینی و واقعی

شما لازم نیست هیچ کاری انجام بدین.فقط ربات رو تنظیم میکنید و با خیال راحت به کارهای دیگه خودتون میرسید.ربات بصورت اتوماتیک فالوورهای واقعی شما رو افزایش میده.

صد در صد تضمینی و امتحان شده.

برای دانلود ربات اینجا کلیک کنید.

 

نکته:

اصلا اینجوری فکر نکنید که چون عکس پروفایل شما کوچیک هست پس اهمیتی نداره و هر عکسی که دوست داریم بزاریم.نه،عکس پروفایل اینستاگرام شما نقش مهمی توی بهتر شدن پروفایل اینستاگرام شما داره.

2-اسم پروفایل اینستاگرام شما

مورد دیگه ای که توی پروفایل شما خیلی دیده میشه اسم شما هست.حالا بسته به نوع پیجی که دارین اسم های مختلفی میتونین بزارین.مثل اسم های تجاری و یا شخصی.

نحوه انتخاب اسم برای پروفایل اینستاگرام
نحوه انتخاب اسم برای پروفایل اینستاگرام

ولی نکته ای که خیلی باید بهش اهمیت بدین این هست که اسمی که انتخاب میکنین باید قابل جستجو باشه.

یعنی اگر شما محصولی رو میفروشین مثل لباس ، عطر و یا هر چیز دیگه ای اسمی که انتخاب میکنین باید جوری باشه که اگر کاربرها توی اون حوزه جستجو انجام بدن به اسم پیج شما برسن و بتونن که شمارو پیدا کنن.

نکته:

اگر اسمی که میخواهید انتخاب کنید رو کس دیگه ای گرفته باشه لازم نیست که کل اسم رو عوض کنید فقط یه پسوند یا پیشوند به اسمتون اضافه کنید تا هم قابلیت جستجو شدن رو حفظ کنه و هم زیبا باشه.

 

بیشتر بخوانید:  بهترین و پردرآمدترین شغل اینترنتی کدام هست

 

3-توضیحات بیوگرافی اینستاگرام برای بهترین شدن

برای اینکه بهترین پروفایل اینستاگرام رو داشته باشین موردی که باید توجه کنین نوشته های بیوگرافی یا همون Bio شما هست.

خیلی از افراد میگن چون ما میخوایم که خیلی با کلاس و شیک باشیم بیوگرافی خودمون رو انگلیسی مینویسیم.

عزیزان بیوگرافی یا همون Bio  شما جایی هست که کاربرها باید با شما و یا محصولاتتون آشنا بشن.شما باید جملاتی رو به کار ببرین که ضمن معرفی خودتون و محصولاتتون کاربرها رو جذب کنین به طوری که مایل و مشتاق باشن که شما رو فالو کنن.

بیوگرافی شما باید بگونه ای باشه که هم شیک و با کلاس باشه و هم به گونه ای باشه که با جملات به جا و زیبا کاربر رو جذب و ترغیب بکنه.

پس فقط انگلیسی نوشتن و یا استفاده از کاراکترها و استیکرهای خاص پروفایل اینستاگرام شما رو بهتر و یا با کلاس نمیکنه.

بلکه نوع جملاتی که شما به کار میبرین پروفایل شما رو تبدیل به بهترین پروفایل میکنه و توی کار برند سازی و فروش محصولاتتون به کار شما میاد.

بهترین کاری که توی بیوگرافی پروفایلتون میتونین انجام بدین این هست که بگین” شما چه کسی یا چه شرکتی هستین،چه کاری انجام میدین و یا چه خدمات و محصولاتی دارین، و اگر من شما رو فالو کنم چه اتفاقی(مثبت) برای من رخ میده”.

بیشتر بخوانید:  نقش بازاریابی اینترنتی در کسب درآمد و رونق کسب و کارها

4-لینک بیوگرافی اینستاگرام

انتخاب لینک پروفایل مناسب برای بهتر شدن پروفایل اینستاگرام
انتخاب لینک پروفایل مناسب برای بهتر شدن پروفایل اینستاگرام

موردی دیگه ای که باید بهش توجه کنید لینک بیوگرافی صفحه شما هست.

این لینک خیلی میتونه به شما کمک کنه.شما از لینک بیو خودتون میتونین استفاده کنین تا فالوورهای خودتون رو به یکی از صفحات سایت خودتون هدایت کنین.

حالا اون صفحه میتونه صفحه فروش محصول و یا خدماتتون باشه ویا صفحه ای باشه که از کاربر اطلاعات بگیرین.مثل گرفتن ایمیل و یا نظرسنجی و غیره.

سعی کنید که لینک شما ثابت نمونه تا آخر.یعنی با توجه به محصول جدیدی که معرفی میکنید و یا هدف خاصی که توی اون شرایط دارین لینکتون رو عوض کنید.

اینجوری میتونید که بهترین بهره برداری رو از لینک و پروفایل اینستاگرامتون داشته باشین .

به این نکته توجه داشته باشید که لینک بیوگرافی BIOشما یکی از ابزارهایی هست که باعث میشه فالوورهای خودتون رو بتونین به دنیای خارج از اینستاگرام هدیت کنین پس به این امر در بهتر شدن پروفایلتون نهایت دقت رو داشته باشین.

 

پس با توجه به مطالبی که گفته شد میبینید که خیلی چیزهای کوچیک هستن که میتونن به شما توی بهتر شدن پروفایل اینستاگرامتون کمک کنن.

پس حتما این چندتا مورد که گفتیم یعنی عکس پروفایل،توضیحات پروفایل اینستاگرام،لینک بیو و اسم پیج اینستاگرامتون رو بهینه کنید تا بتونین بیشترین کارایی رو از اینستاگرام به دست بیارین .

منبع: وب سایت کارشو